Saturday 28 March 2009

Last.fm muudab oma raadio tasuliseks

Populaarse muusikakeskkonna Last.fm blogi annab teada, et nad muudavad alates aprilli algusest oma raadio tasuliseks. Väikesest igakuisest 3-eurosest maksest pääsevad kolm suurima muusikatööstusega riiki: USA, UK ja Saksamaa.

Millest mul on siinjuures hea meel, on see, et teenuse eest maksjad pääsevad jõledatest reklaamidest (ja ma ei räägi lihtsalt installitavate vidinate abil välditavatest armutermomeetritest, vaid ikka nende ametlikust iganädalasest ga-gast). Kahju on aga sellest, et antud teade saabus täpselt siis, kui minu soovituste-kanalilt lõpuks ometi head muusikat (loe: midagi muud kui indit) tulema hakkas.

Aga nautigem siis seni kuni võimalus on.

(Lisan siia loo, mille Last.fm mulle täna meelde tuletas. Ja pange tähele, kui kenasti video värvid mu blogiga kokku sobivad, hehe.)


No comments: