Tuesday 2 June 2009

Liquid Drum & Bass


Mida rohkem oli kevades tunda suve ja soojust, seda kindlamalt muutusid minu muusikalised eelistused akustilisest elektroonilise suunas. Technopeod kunagi Sauna tänaval ning seejärel Õnnepalee küljel asunud klubis Võit on minu jaoks küll paratamatu minevik − see tuhin läks lihtsalt mööda −, seega jääb minu jaoks mõistetamatuks ka selle žanri armastajate viimane hullus 8bit, kuid tumedal elektroonikal − mis seekord paraku fookusest tiba kaugele jääb − ja veel täielikult avastamata trummi ja bassi radadel on mulle endiselt nii mõndagi pakkuda. Seega klubis LoveSexMoney (see on endiselt väga nõme nimi...) toimuv kuulub viimasel ajal erilise tähelepanu alla.

London Elektricity't olen ma kunagi ammu kuulanud küll ja veel, aga see ei pälvinud minu poolt ilmselgelt piisavalt tähelepanu. Tõsisem vaimustus sai alguse peamiselt erinevatest remikside avastamisest (näiteks Marky & Bungle'i versioon Snow Patroli loost "Open Your Eyes"). Nüüdseks on sellest tiivustust saanud sümpaatia asendunud kerge hulluse vormiga, mis mu naabritele kardetavalt eriti ei meeldi. Kuivõrd lähimad konkurendid kõrvalkorterist aga pakuvad kesist trance'i kohatise New Orderi lisandiga − go figure... −, meelitan end mõttega, et olen pigem "toidulaua" rikastaja kui keskkonna risustaja. Ja, noh, kuna vanurid niikuinii midagi erilist ei kuule, pole tegelikult maja pealt erilist kaebamist oodata :)

Aga no veenduge ise. Kõigepealt rida remikse:

No ja üle ega ümber ei saa ka Eesti projektist Mutated Forms (samad tüübid, kes tegid mash-up remiksi Lenna Kuurma loost "Loomeinimesed" Eesti Laulu finaalsaates). Kokku on UK plaadifirma Grid Recordings alt väljastatud neli EP-d. Varasem materjal pole küll eriti minu tassike, kuid kahe Eesti poisi, dj G-ruff ja dj Zub viimase aja looming on täpselt see, mida suurepärase trummi ja bassina minu meelest võiks esile tuua − tantsitav, kuid samas meloodiline, atmosfääriline ja kuradi maitsekas. Nende viimase EP Glory Days kolm lugu neljast on Youtube'is täitsa kuulatavad:
  1. Pessimist
  2. Homsesick
  3. Glory Days (Never Again)

Muide. 6. juunil Tartus toimuval üritusel Sin City astub Mutated Forms täitsa üles ning 12. juunil toimub Tallinnas klubis Pilot (Mere pst 20) üritus Looney Tunes, kus neid ka näha saab.

Kuula ka ligi tunniajast setti, mille on kokku pannud dj Missile.

Kui nüüd pisiku külge said, kliki veel siia ka.

No comments: